Національна академія
керівних кадрів культури
і мистецтв
(044) 288-80-81
понеділок-п'ятниця 09:00-18:00

IV Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритети наукових досліджень: теоретична та практична цінність», 26-30 листопада 2019 р., Новий Сонч, Польща

IV Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритети наукових досліджень: теоретична та практична цінність»

26-30 листопада 2019 р., Новий Сонч, Польща. 

Організатор: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University
http://www.wsb-nlu.edu.pl

За інформаційної підтримки: Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME

Голова організаційного комітету:
Dariusz Woźniak Dr of Economics, Rector Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University (Poland)

Секції

  • Актуальні проблеми соціальних наук (економічні науки, психологія і соціологія, політологія).
  • Перспективні напрями досліджень в гуманітарних науках (педагогіка, історія, філософія, культурологія, філологія).
  • Пріоритети прикладних наукових досліджень (інформаційні технології, медицина, інженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).

ЗАГАЛЬНИЙ ГРАФІК КОНФЕРЕНЦІЇ

26 листопада. Вівторок.
Прибуття в Новий Сонч.
14.00 – 17.00 Реєстрація учасників конференції (Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University, м. Новий Сонч).

27 листопада. Середа.
10.00 – 10.30 Відкриття конференції.
10.30 – 13.00 Пленарне засідання (перша частина).
13.00 – 13.30 Кава-брейк.
13.30 – 15.00 Пленарне засідання (друга частина).
15.00 – 17.00 Час для індивідуальних консультацій, дискусій.

28 листопада. Четвер.
10.00 – 13.00 Секційні засідання
13.00 – 13.30 Кава-брейк
13.30 – 15.00 Секційні засідання.

29 листопада. П’ятниця
Час для індивідуальних консультацій, дискусій, відпочинку.
18.00 – 20.00 Урочиста вечеря.

30 листопада. Субота.
Виїзд учасників конференції.

УМОВИ УЧАСТІ
Вартість участі у конференції складає 80 євро. Термін сплати участі у конференції – 1 листопада 2019 р. Учасники організованого трансферу з України мають можливість сплатити участь у конференції по приїзду в університет.
Для студентів віком до 25 років (бакалавріат та магістратура), які безпосередньо очно беруть участь у конференції, участь у конференції – безкоштовно!
Доплата за кожного співавтора, якщо він безпосередньо приймає участь у конференції – 60 євро, якщо дистанційно – 40 євро. Співавтору теж надається сертифікат та програма. Наукові керівники студентів прирівнюються до співавторів.
За підсумками конференції учасникам конференції надається відповідний сертифікат, а тези доповідей протягом місяця будуть опубліковані у електронному збірнику матеріалів конференції, який буде розміщено в бібліографічному репозиторії Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University. Збірнику надається ISBN.

ТРАНСФЕР ТА ПРОЖИВАННЯ
Трансфер та проживання учасники конференції забезпечують собі самостійно.
З України, для бажаючих, можливий організований виїзд (26 - 30 листопада 2019 р.) Орієнтована вартість організованого трансферу та проживання – 185 євро, куди входить проїзд комфортабельним автобусом за маршрутом Львів – Новий Сонч – Львів, трансфер від готелю до університету та зворотно, проживання в готелі 3-4 зірки (чотири ночі) зі сніданками у двомісних номерах, можливе проживання в одномісному номері за додаткову плату.
З питань організованого трансферу з України консультації телефоном: +380968317794

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДІ
В ЗБІРНИКУ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ
Мова тез: англійська, польська, українська, російська. Обсяг тез – до п’яти сторінок формату А4 без таблиць і рисунків! Кількість авторів – не більше трьох. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, орієнтація сторінки – книжкова. Міжрядковий інтервал – одинарний. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14 пт. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях.
Структура тексту:
1 – ім’я та прізвище автора (жирний шрифт, праворуч, розмір шрифту - 14 пт);
2 – відомості про автора: науковий ступінь скорочено, вчене звання повністю, посада, місце роботи/навчання, країна (звичайний шрифт, праворуч, розмір шрифту – 14 пт, без виділення);
3 – вільний рядок;
4 – назва доповіді (великі літери, жирний шрифт, по центру, розмір шрифту – 14 пт);
5 – вільний рядок;
6 – ключові слова англійською мовою (розмір шрифту – 12 пт);
7 – вільний рядок;
8 – текст;
9 – вільний рядок;
10 – назва «Список використаних джерел» (жирний шрифт, по ширині, розмір шрифту - 14),
11 – вільний рядок;
12 – перелік використаних джерел (звичайний шрифт, по ширині, розмір шрифту - 14).


ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І ЗАЯВОК
Всі, хто планує взяти участь у конференції, повинні до 15 жовтня 2019 року надіслати заявку та тези доповіді на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тема листа: Конференція-листопад Польща Прізвище та Ім’я учасника
Вкладені файли, які будуть надіслані на електронну адресу, повинні мати обов’язкові назви, а саме:
Заявка прізвище (учасника);
Тези прізвище. Секція №…

Або можна зареєструватися на конференцію на сайті університету:
https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Formularz/57


СТАЖУВАННЯ
Бажаючі мають можливість пройти науково-педагогічне стажування за програмою «Організація навчального процесу, програми підготовки, інноваційні технології та наукова робота в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University» (180 годин) 29 жовтня - 29 листопада 2019 р. Вартість проходження стажування складає 150 євро. Деталі щодо стажування дивіться на сайті університету: https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Index
Для проходження стажування участь у конференції не обов’язкова.
Дистанційна частина стажування (з 29 жовтня по 25 листопада) містить у собі: вивчення організаційної структури університету та програм підготовки через доступ до офіційного сайту університету; ознайомлення з примірниками навчально-методичного забезпечення навчального процесу; вивчення досвіду дистанційної освіти та проходження дистанційного курсу з предмету за вибором (перелік предметів та код доступу надається); робота з репозиторієм університету та електронним бібліотечним фондом (електронний код доступу надається); ознайомлення з примірниками віртуальних лекційних курсів викладачів університету з різних дисциплін.
Очна частина стажування (з 26 по 29 листопада) містить у собі презентацію університету, безпосереднє ознайомлення з матеріально-технічною частиною університету, аудиторну та позааудиторну роботу у відповідності до змісту програми стажування, консультації, професійні дискусії, роботу з бібліотечним фондом університету.
Термін подання заявок на стажування – до 15 жовтня 2019 року.

Контакти:
Консультації та питання: Natalia Gut, International Projects Coordinator
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Національна академія
керівних кадрів культури
і мистецтв
Адреса: вул. Лаврська, 9, корп. 15,
м.Київ, 01015, Україна
Ви можете отримати інформацію щодо вступу в Академію за тел. (044) 288-80-81
Понеділок-п'ятниця 09:00-18:00
Контакти
Інститут практичної культурології та арт-менеджменту:
(044) 280-94-12
Інститут сучасного мистецтва:
(044) 280-91-84
Інститут дизайну та реклами:
(044) 280-27-02
Центр неперервної культурно-мистецької освіти:
(044) 280-34-04
Приймальна ректора:
(044) 280-22-82
Приймальна комісія:
(044) 288-80-81
Факс: (044) 280-92-09
Відділ кадрів та документозабезпечення:
(044) 280-92-09
Антикорупційний уповноважений:
(044) 280-02-57
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ми в соцiальних мережах: