Національна академія
керівних кадрів культури
і мистецтв
(044) 288-80-81
понеділок-п'ятниця 09:00-18:00

ІІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ «ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО: ІСТОРІЯ, СУЧАСНІСТЬ, ПЕРСПЕКТИВИ»

Міністерство культури України
Міністерство освіти і науки України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Інститут публічного управління та кадрової політики
Кафедра інформаційних комунікацій та бібліотекознавства

ІІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ «ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО: ІСТОРІЯ, СУЧАСНІСТЬ, ПЕРСПЕКТИВИ»

м. Київ, 25-26 квітня 2017 р.

 Загальна інформація

Мета конференції: Обговорення результатів досліджень студентів, аспірантів та молодих науковців з актуальних проблем інформаційної діяльності, документознавства, бібліотекознавства та суміжних галузей знань.

Місце проведення: конференц-зала Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 15.

До участі в науково-практичній конференції запрошуються студенти, аспіранти та молоді науковці, які активно займаються науковими проблемами у сфері інформаційної діяльності, документознавства, бібліотекознавства та суміжних галузей знань.

Мова конференції: українська.

Тематика конференції охоплює такі проблеми:

  1. Організація інформаційної діяльності.
  2. Теорія та практика документознавства, архівознавства.
  3. Актуальні проблеми бібліотекознавства, книгознавства та бібліографії.

Розклад роботи

Початок роботи конференції 25 квітня 2017 р.:

  • 9.30–10.00 Реєстрація учасників.
  • 10.00–10.30 Відкриття конференції.
  • 10.30–13.00 Пленарне засідання.
  • 13.00–14.00 Обідня перерва.
  • 14.00–17.00–Робота секцій.

Завершення роботи конференції 26 квітня 2017 р.:

  • 10.00–13.00 Робота секцій.
  • 13.00–14.00 Підведення підсумків.

Реєстрація

Для участі в роботі науково-практичної конференції студентів (аспірантів, молодих наукоців) потрібно надіслати електронною поштою до організаційного комітету до 01 квітня 2017 року такі документи:

  1. заповнену за зразком заявку;
  2. тези доповіді (статті).

Назва файлу складається з прізвища доповідача із вказівкою для заявки – Заявка, для тез (статті) – Тези (стаття).

Наприклад: Яковенко_Заявка.doc, Яковенко_Тези.doc

Заявку та тези доповідей необхідно зареєструвати не пізніше 25 березня 2017 р. за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з поміткою «конференція»)

Матеріали конференції будуть опубліковані на сайті НАКККіМ у вигляді електронного видання. Збірнику буде присвоєно ISBN.

Вимоги до тез доповіді

Прізвище, ім’я, студент якого курсу (аспірант якого року навчання), повна назва навчального закладу: шрифт Times New Roman, кегль 14. Молоді науковці зазначають посаду та назву установи, в якій працюють. 

Рядком нижче подають інформацію про наукового керівника (консультанта). 

Наступний рядок – назва доповіді великими літерами без крапки в кінці: шрифт Times New Roman кегль 14, грубо.

Зразок оформлення

ПЕТРЕНКО Ольга, студентка 1 курсу магістратури Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України „КПІ”
Науковий керівник – кандидат історичних наук, доцент Іваненко О.К.
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО КНИГОВИДАННЯ

Текст тез подавати через один міжрядковий інтервал після назви. Вирівнювання по ширині.

Вимоги до оформлення: формат А-4; береги: верхнє, нижнє, ліве, праве – 2 см, шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5.

Список використаних джерел (без повторів) оформлюють у кінці тексту під назвою «Список використаних джерел». У тексті покликання позначають квадратними дужками із вказівкою в них порядкового номера джерела за списком та через кому – номера сторінки (сторінок), наприклад: [4, с. 89].

Обсяг тексту:

  • для тез – до 3 сторінок;
  • для статті – до 5 сторінок зі списком використаних джерел.

Зразок оформлення заявки

  1. Прізвище, ім’я, по батькові студента (аспіранта, молодого науковця)
  2. Повна назва вищого навчального закладу, в якому навчається студент (аспірант, молодий науковець), курс, спеціальність, тема доповіді
  3. Прізвище, ім’я, по батькові наукового керівника (консультанта)
  4. Повна назва установи, в якій працює науковий керівник (консультант), посада, науковий ступінь, вчене звання
  5. Контактний телефон
  6. Електронна адреса
  7. Чи плануєте особисту участь у конференції? (так або ні)

Координати організаційного комітету

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
вул. Лаврська, 9, корп. 18, ауд. 202, м. Київ, 01015
Телефони: (044) 531-94-35
електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Національна академія
керівних кадрів культури
і мистецтв
Адреса: вул. Лаврська, 9, корп. 15,
м.Київ, 01015, Україна
Ви можете отримати інформацію щодо вступу в Академію за тел. (044) 288-80-81
Понеділок-п'ятниця 09:00-18:00
Корисна iнформацiя
Інститут практичної культурології та арт-менеджменту:
(044) 280-94-12
Інститут сучасного мистецтва:
(044) 280-91-84
Інститут дизайну та реклами:
(044) 280-27-02
Центр неперервної культурно-мистецької освіти:
(044) 280-34-04
Приймальна ректора:
(044) 280-22-82
Приймальна комісія:
(044) 288-80-81
Факс: (044) 280-92-09
Канцелярія:
(044) 280-92-09
Антикорупційний уповноважений:
(044) 280-02-57
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ми в соцiальних мережах: